Cati au fost la stana

Ati fost vreo data la vreo stana cu oi ? Ma refer la cele adevarate unde miroase a branza si a lana, unde mirosul de oite apare adus de bataia vantului si unde natura se vede in adevarutl sens al cuvantului. Eu am fost de cateva ori mai ales cand eram mici si bunicii ma duceau pe la un prieten comun care era cioban la o stana autentica cum numai in Romania gasesti. Si imi placea, mai ales cand ciobanul pregatea ceaunul cu mamaliga si scoatea niste branza cu lapte foare bune si mancarea era autentica.fara conservanti sau alte prostii. Si pe urma ne mai povestea faze haioase. Imi placea sa particip la acest gen de evenimente si reuniuni intre prieteni deoarece erau foarte distractive, oamenii isi traiau altfel viata cand eram eu mic si parca nu exista graba aceasta care se vede zi de zi la oamenii. Poate o sa imi deschid si eu o stana ca sa mulg oite, ce ziceti, pare un proiect bun ?

Leave a Reply

Con la tecnología de Blogger.